Afscheid

2 juli 2017 - Nederland, Nederland

Hallo allemaal!

Dit zal mijn laatste blog worden vanuit Nederland en dat is echt een heel gek idee. Over precies een week zal ik alles hier achterlaten om aan de andere kant van de wereld een nieuw avontuur te beginnen, maar beseffen doe ik dat nog echt niet.         Ik denk dat dat besef pas komt als ik langs de douane ga op Schiphol en in het vliegtuig zit.

De laatste 3 weken hebben in het teken gestaan van afscheid nemen.                         Ik heb afscheid genomen van alle lieve kinderen waar ik thuis gewerkt heb als PGB'er en dat was absoluut niet makkelijk. Het maakte het ook allemaal heel erg definitief dat ik weg ga, maar alle lieve woorden van de ouders over hoe fijn het voor ze was dat ze hun kinderen met een gerust hart achter konden laten was heel fijn om te horen!

Afgelopen Woensdag heb ik afscheid genomen op het kinderdagcentrum waar ik 2.5 jaar rondgewandeld heb, het was heel vreemd om daar voor de laatste keer te zijn en opnieuw besefte ik het echt nog niet. Ik heb nog even lekker met de kids geknuffeld en we hebben liedjes gezongen. Ik kreeg ook nog een aantal cadeautjes zoals een fotoboekje en geld wat ik natuurlijk heel goed kan gebruiken haha. Ik zal al mijn collega's en natuurlijk de kinderen heel erg missen!

En vandaag was mijn afscheidsfeestje thuis! Ik wilde eigenlijk een Australisch tintje eraan geven maar ik kon even zo snel nergens Australische dingen vinden natuurlijk.. Dus werd het een Nederlands feestje met de kleuren van de Nederlandse vlag.

Het was erg gezellig maar opnieuw ook vreemd om afscheid te nemen wetende dat je ze een lange tijd niet gaat zien. Ik heb een paar mooie cadeau's gehad zoals een gepersonaliseerd strandlaken, nog een hamam/strand doek, denk spelletje voor in het vliegtuig en geld. Iedereen bedankt voor deze geslaagde middag!

Deze week moet ik nog 4 dagen werken en dan is het toch echt zo ver!             Dinsdag ga ik nog uit eten met wat collega's dus dat word zeker ook nog heel gezellig!    En dan is het toch echt zo ver..                                                                                       In mijn volgende blog zit ik dus al Down Under en zal mijn blog denk ik gaan over hoe mijn eerste dagen waren in Australie.

Cheers!

1. Bianca:
    2 juli 2017
    Go girl,

Geniet nog even van al het Hollandse en straks genieten van een droom die uit komt. Geniet daar en een fijne vlucht

Toitoi